Ετικέτα; Όσο πιο ελκυστική και εύστοχη, τόσο πιο χρήσιμη.

Σχεδιάζοντας μια ετικέτα είναι σημαντικό να έχουμε στο μυαλό μας το τεστ των 2,6 δευτερολέπτων. Αυτός είναι μέσος χρόνος μέσα στον οποίο η ετικέτα και γενικότερα η συσκευασία πρέπει να κερδίσει τον καταναλωτή προκειμένου να ξεχωρίσει ένα προϊόν από το ράφι.

Έχουμε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα στη διάθεσή μας και σε αυτά πρέπει να περάσουμε το μήνυμα μας και παράλληλα να επιλεχθούμε και από το χέρι του εκάστοτε καταναλωτή. Σας βάλαμε δύσκολα; Εμπιστευτείτε μας και θα δείτε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε.
  • labels-01
  • labels-02
  • labels-03
  • labels-04
  • labels-05
  • labels-06
  • labels-07
  • labels-08
  • labels-09
  • labels-10
  • labels-11
  • labels-12
  • labels-13
  • labels-14
  • labels-15
  • labels-16
  • labels-17
  • labels-18
  • labels-19
  • labels-20
  • labels-21
  • labels-22
  • labels-23
  • labels-24